به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |

 

طالع بينی ازدواج

متولدين مرد فروردين

مردي است رك و راست ، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد.

منجمين، مرد متولد اين برج را با جملات جالبي توصيف كرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نيروهاي صادق و رك و راست)او براي زن مي تواند يك آن بسيار هيجان انگيز و گرم و ايده آل باشدو يك آن ديگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان.اگر در جستجوي يك مرد سربراه ، هميشه يكنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، او را به همسري انتخاب نكنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.او مي تواند مدتي شمارا غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يك تكه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه اي كه در اوج هيجان است ، حرفي زنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده بشود ، فورا خاموش مي شود. او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |

خوشا انککس که اصلا زن ندارد/بلای خانگی برتن ندارد/هزاران زن فدای موی یک مرد/فدای گوشه ابروی یک مرد/نمیدانم خدا برجنس ماده/چرامهرو وفا اصلا نداده/الهی غرق ماتم باشی ای زن همیشه همدم غم باشی ای زن/کی گفته زن شریک عمر مرده؟مگه زن میکنه تخم دوزرده؟

 

تقدیم به

تمام مردان مظلوم جهان

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |

دوران خردسالی کوروش را هاله ای از افسانه ها در برگرفته است. افسانه هایی که گاه چندان سر به ناسازگاری برآورده اند که تحقیق در راستی و ناراستی جزئیات آنها ناممکن می نماید. لیکن خوشبختانه در کلیات ، ناهمگونی روایات بدین مقدار نیست.  
 
     



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 ... 68 69 70 71 72 ... 84 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.