به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, توسط saman |

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

  دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون    

      تو زندگیم چقدر غمه دلم   گر فته از همه

                    ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی میگم      

                                           من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم               

ا مشب از اون شباس که من دوباره دیوونه بشم   

       تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم                                

 

                    امشب از اون شباس که من

 دلم می خواد داد بزنم    

        تو شهر این غریبه ها دردمو  فریاد بزنم                     

 

 

 

 

                 از این همه دربه دری تو قلب من قیامته   

  چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته   

                                   
         
                                از این همه در به دری به لب رسیده جون من

      به داد من نمی رسه خدای  آسمون من ناراحت  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.