به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, توسط saman |

 

. . .
چطوری پنجره ؟
.
.
.
به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم معرفت گنجینه 33ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد !
.
.
.
بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند !
..هوار..هزار..هزار..قطار..قطار..دو پا بیار..فرار

.

.

.

.

زغال قلیونم

بند کفشم

..چاک لبام..آب دماغم..قرمزی چشام..کش شلوارم ونباش!

نیم کیلو باش ولی رفیق باش

!

.

.

.

.

::

رفیق ::

ر

: رذل ف:فضول ی:یاقی ق:قورباغه!!

خوب نیست

.. اینجوری نباش!!

.

.

.

.

رفیق فقط تو

آخر مرامی

!

تا بهت اس ندم اس نمیدی که

سگ از تو بیشتر مرام داره

!!!

.

.

.

.

خیلی بامرامی

آخر معرفتی

. اصلا مثل تو من رفیق ندارم. ته رفیقی

(

ستاد رو کم کنی رفیقای بی مرام)

.

هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست

/ یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست

.

.

.

هرچند که افتخار دیدارت نیست

ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم

.

.

.

خر خرخرخرخرخرخر خرابتیم رفیق

!!

.

.

.

روز به خورشید مینازد ، شب به ماه

ما به داشتن عزیزی مثل شما

.

.

.

اتل متل توتوله ، حال رفیق چه جوره ،

این را بخوان یادم کن ، لبخند بزن شادم کن

.

.

.

سلام یه زحمت واست داشتم ،

قربونت از جلو آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس

.

.

.

پیامک میدهم اکنون برایت ، به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم ، دلم کرده کنون خیلی هوایت

.

.

.

به خودم میبالم که در این عصر یخی ، دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

*************

یک سنگ کافی است برای شکستن شیشه


یک جمله کافی است برای شکستن قلب
یک بیت کافی است برای عاشق شدن
و یک دوست کافی است برای تمام زندگی

.

.

.

سلام به تو که وجودت صفاست


عهدت وفاست
در زمانى که محبت کیمیاست
دوستى با تو ، دوستى با همه خوبیهاست

.

.

.

گویند باغبان عمری طولانی دارد


چون با گل سر و کار دارد
ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم
چون رفیقی زیباتر از گل دارم

.

.

.

یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانیهاست


اگر پیدا کردی قدرش را بدان

**************

سلامتی رفیق هایی که از پل نامردی رد نمیشن


ولی تو دریای مردانگی غرق میشن
.
.
.
.
اگرحلقه ازدواج طلاست ، حلقه رفاقت وفاست
به 33یادتم باوفا
.
.
.
.
شماره کفشتو بفرست تا بزنم رو پیشونیم تا همه ببینن ما خاک پاتیم رفیق !
.
.
.
.

زغال اسفندتم رفیق ، میسوزم تا چشم نخوری

**********

یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ


چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
.
.
.
.
رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
.
.
.
.
بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی 33دوست در جهان پابنده نیست
.
.
.
.

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ


دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو

 

 


 

هوار

دو پا داری

از دست رفیق بی عیار

رفیق بی معرفت ؛ مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.