به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط saman |

خواهشا اینو تا آخر بخونین :

اگر غم هاتو از یادت نبردم

ولیکن پا به پاهات غصه خوردم

اگر به قول تو هیچی نداشتم

واست از مهربونی کم نذاشتم

اگــر واسه تو دل گرمی نبودم

ولــــی در حد سرگرمی که بودم!!!!

بی انصافی نکن

تغیر کردی

منو از زنده بودن سیر کردی

ولی باز به تو حسی خـــاص دارم

عزیزم خوب منم احساس دارم

از عشقت بی رمق شد تارو پودم

منو بر گردون اون جایی که بودم

پیشم بودی ولی مغرور بودی

بهت نزدیک بودم دور بودی

ستاره بودی اما توی شب هام

همیشه سردو سوتو کور بودی

بلا هایی سرم آوردی اما

بگـــــــــو من کی شکایت کرده بودم

بیا برگرد همون جوری که رفتی

به بی مهریتم عادت کرده بودم

کی مثل من کنارت پا به پات بود

کی با خوب و بد تو زندگی کرد

چقد آسون تو رفتی و ندیدی

یکی پشت سرت خون گریه میگرد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.