به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط saman |

رو به این جاده به بن بست برو .. یه نفر میونمون هست ! برو

 

این صدا رو خاطرت از یاد برد .. بس که من خوندم و آواز نشد

 

همه ی سعیمو کردم مگه نه .. من به هر دری زدم باز نشد

 

دست تو رو شد ولی من باختم .. بس که بازی تو بی قاعده بود

 

همه راز دلمو فهمیدم .. بس که این کار تو بی فایده بود .

 

رو به این جاده به بن بست برو .. یه نفر میونمون هست ! برو

 

شک ندارم که تو برمیگردی .. فرصت خوب من ! از دست برو

 

تو هنوزم با تنم غریبه ای .. من به عطر تنت عادت دارم

 

تو کنار من دروغی ولی .. من کنار تو حقیقت دارم

 

باورم نمیشه که غمگینی .. اینکه میخندی به من یعنی نه

 

از تو میپرسم بگی شاید تو هم .. و سکوتت دائما یعنی نه

 

رو به این جاده به بن بست برو .. یه نفر میونمون هست ! برو

 

شک ندارم که تو برمیگردی .. فرصت خوب من ! از دست برو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.