به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, توسط saman |

بخوام از توبگذرم من با یادت چه کنم

تورو ازیاد ببرم با خاطراتت چه کنم

حتی ازیاد ببرم توو خاطراتت رو

بگو من بااین دل خونه خرابم چه کنم

 

توهمونی که واسم یه روزی زندگی بودی

توی رویاهای من عشق همیشگی بودی 

اره سهم من فقط ازعاشقی یه حسرته

بی کسی عالمی داره واسه ما یه عادته

چه طور ازیاد ببرم اون همه خاطراتمو

اخه باچه جراتی به دل بگم نمون برو

دل دیگه خسته شده به حرف من گوش نمیده

چشم به راه تو میمونه همیشه غرق امیده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.