به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, توسط saman |

گه اون تيكه خجالتي كه از بچگي برام باقي مونده را كنار بزارم ميتونم بگم

سلامي بي بهانه به تنهاترين بهانه من براي زندگي

البته اگه بزاري نامه ام را شروع كنم !

فقط ازت 1 خواهش دارم عزيز من …

ميدونم خواهش هاي من برات مهم نيست

يعني ديگه خودم هم برات مهم نيستم همه براي تو شدن او ‼!

او يعني همون كه ديگه اسمش حك شده ي قلبت شده

لطفاً وسط حرفام يا براي تو حرفاي بي تفاوت دل تنهاي من قطع نكن

ازم ناراحت نشو نازنينم اما بهت حسوديم ميشه !

چون قلبم به جاي اينكه براي خودم بزنه اول براي تو به تپش در مياد .

آه… چقدر دلم ميخواست تو اينجا بودي… كنار من …

كنار كسي كه بهش مي گفتي سمانه ي من ! يادته ؟

مي گفتي نمي توني بدون من زنده باشي

اما الآن پيش اوني ، پيش كسي كه شونه هات شده جاي سر اون

چقدر دلم مي خواست  طوري زندگي كنم كه همه بهش ميگن عجيب ‼

فقط به تو سلام كنم ، فقط با تو حرف بزنم

فقط به تو نگاه كنم ، فقط از تو چيز ياد بگيرم ، دسم فقط تو دساي تو باشه

فقط تو بهم بگي سمانه ، فقط سمانه ي تو باشم

بجاش تو هم فقط مال من باشي اما … اما حيف …

مرا سرد كردي از خودت ، كارات ، رفتارات

به جاي اينكه دلبسته بشم يخ بسته شدم آهاي مردم روي دلم پا نزاريد ليز مي خوريد !

هر چي فكر مي كنم نمي فهمم چي شد !

كاش هنوز بچه بوديم وقتي مي افتاديم سر زانوهامون زخم مي شد ، نه دلمون !

 

ديگه خسته شدم ميترسم از دنيا … آدماش …

از كاراشون و با اينكه نمي دونم شايد از تو ‍! اما بدون تو نمي تونم !

مي ترسم ، مي ترسم ! مي ترسم تو بري و زنده بمونم ! مي ترسم تو بري و غريب بشم !

خيلي خستم … اما ميدونم اگه الآن با تو حرف ميزدم ، خستگي از يادم ميرفت

ميدونم دوسم نداري ، باشه دوسم نداشته باش ، اما ساده نرووو !

من به همين بي اعتنايي ها ، ناز خريدن ها و سوختن و مردن راضيم تو هم راضي باش

با اينكه ميگي دوسم داري اما مي ترسم…مي ترسم

ميدونم نگاهت به اونه ! ميدونم دوسش داري !

ميدونم ديگه برات حواس نمونده ! همش را ميدونم اما…

بهش بگو چه جواهري هستي بگو چقدر خوبي !

نه اشتباه فكر نكن حرفام تعريف نيست ، تكليفه !

عزيزم چشاي مهربونت ناراحت شدند ! خواهشاً قطع نكن ، خودم رفع زحمت مي كنم

چه قدر سخته وقتي پشتت بهشه دونه هاي اشک گونه هاتو خيس کنه

اما مجبور باشي بخندي تا نفهمه هنوزم دوسش داري !

خيلي سخته که همه چيزت رو به خاطر يه نفر از دست بدي

اما اون بگه : ديگه نمي خوامت ...

باشه … ديگه خسته شدم … ميخوام برم … ديگه نسوزم…

دلم گرفته از اين روزها … عاشق بودم خسته شدم

دل بيا بريم از عشق ديگه چيزي نگيم

درد عشق كشيديم چر خدا به كسي چيزي نگيم

باورم نميشه چشمات بره مال ديگرون شه

با غريبه آشنا شه ، با غريبه مهربون شه

مواظب خودت باش فرمان رواي سرزمين قصه هامون ‼

ديگه حرفي نيست جز اينكه خداحافظي

نوعي سلام عجيب براي آغاز نامه بعديست كه هر وقت اراده كني ، مي نويسمش !

خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.