به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط saman |

طالع بينی ازدواج

متولدين مرد فروردين

مردي است رك و راست ، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد.

منجمين، مرد متولد اين برج را با جملات جالبي توصيف كرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نيروهاي صادق و رك و راست)او براي زن مي تواند يك آن بسيار هيجان انگيز و گرم و ايده آل باشدو يك آن ديگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان.اگر در جستجوي يك مرد سربراه ، هميشه يكنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، او را به همسري انتخاب نكنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.او مي تواند مدتي شمارا غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يك تكه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه اي كه در اوج هيجان است ، حرفي زنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده بشود ، فورا خاموش مي شود. او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد .

مرد متولد برج حمل يك موجود مملو از انرژي و عقايد سازنده است . باري بعضي اوقات كاركردن را او مي تواند مشكل باشد اما بدون شك بسيار مفيد است.او هرگز به گذشته فكر نمي كند، رفتار و قيافه ظاهري اش جوانتر از سنش به نظر مي رسد اگر چه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي شود كه نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه كند و اين حالت تا وقتي كه پا به سن بگذارد، در وي باقي مي ماند. او با اين دست و آن دست كردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پيوسته مايل است كه يك قدم از ديگران جلوتر بدود. او مي تواند منبع سخاوت و بخشندگي باشد و پول ، وقت، احساسات و امكاناتش را در بست در اختيار ديگران ، حتي كساني كه ايشان را خوب نمي شناسد، بگذارد ، ولي اگر خواسته اش برآورده نشود ، و يا با كساني كه دوست ندارد مواجه بشود، يا مجبور بشود با عده اي آدم منفي باف كار كند، به موجود ديوانه كننده اي بي پروا، بدون انعطاف ، خشن، يكدنده و متوقع تبديل خواهد شد.

وقتي عاشق مي شود ، گويي يك شيرين و فرهاد جديد به دنيا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه مي گردد كه گويي در تمام كره زمين فقط او معشو قه اش حق زندگي دارد. او در نهاد خود ايمان دارد كه عشقش تنها عشق حقيقي است كه از بدو پيدايش به وجود آمده است. اگر اين عشق بشكند ، با تمام نيرو و با استفاده از كليه امكانات سعي مي كند قطعات آن را برچيند و دوباره به هم پيوند دهد تا شايد آب رفته دوباره به جوي برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره كوشش به خرج مي دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اينكه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفي و احساسي چنان ايده آل است كه در هر عشقي ميخواهد مولف يك كتاب عاشقانه باشد و در يك كتاب پرشور عاشقانه رفتاري متعادل و ميانه وجود ندارد ، هر چه هست شوريدگي و ديوانگي است.در برخورد با معشوقه اگر چه به طور كلي آدم آرامي است، اما اين آرامش نبايد شما را خام كند، مخصوصا اگر در دهه اول اين ماه به دنيا آمده باشد او زياد حرف نمي زند ، خيلي تظاهر نمي كند و شايد حتي نتواند مرد عاشق پيشه اي جلوه كند اما اگر مي توانستيد به داخل قلب و مغزش رسوخ كنيد ، با كمال تعجب مي ديديد كه روي توده اي آتش ريخته شده است. او در هر كاري مخصوصا كار عشق بدون شك يكي از جدي ترين ، صميمي ترين و خشن ترين افراد روزگار است.به احتمال قوي هيچ يك از متولدين برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردين نمي توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهي شما مي گردد و طبيعت ايده آل او عشق را هميشه شكوفا وآتشين نگاه مي دارد . اما امان از روزي كه كتاب عشق براي او يكنواخت نشود و طوفان آرام بگيرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوي يك شيرين دوم، سوم، چهارم و حتي هزارم مي رود. از آنجا كه در كار عشق ، مثل بقيه امور زندگي ، پاكباز و صادق و هيجان پرست است ، اگر عكس العمل معشوقه چنانكه بايد و شايد گرم و طوفاني نباشد و اين توهم را در وي به وجود بياورد كه بر غم كوشش هايي كه به خرج مي دهد ، نمي تواند به مقصود خود كه بر خورداري كامل از يك عشق است برسد، در عرض مدت كوتاهي تغيير عقيده مي دهد و مرغ دلش به بام ديگر پر مي كشد.

در زندگي زنا شوئي پايبند اصولي است كه اگر ناديده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را مي خورد ، او گاهي به راستي ميل ندارد زنش را دائما در حال آرا يش كردن ، رنگ كردن مو ببيند. او را هرگز به حريم اتاقي كه مخصوص آرايش ونظافت است راه ندهيد. اگر شوهر يك زني متولد فروردين ماه بود ، بايد جدا مواظب باشد كارهايي از قبيل گذاشتن پاها به روي ميز و جويدن آدامس به هنگام تماشاي تلويزيون ، و ساير حركات جلف وسبك انجام ندهد. او را به جزئيات زندگي كاملا خصوصي خود مثل دعواي با مادرتان ، يا گذاشتن پماد به روي زخم روي كمرتان و از قبيل مسائل شخصي آشنا نكنيد. وقتي او منزل مي آيد، دلش مي خواهد زنش را شاد و خندان با بوي عطري كه دوست دارد ، ببيند. مبادا جمله و كلمه اي دل آزار حواله او بدهيد. زيرا برايش ديوانه كننده خواهد بود . اگر متوجه بشود كه اين ميل و خواسته اش هيچ احساسي را در همسرش برنمي انگيزد ، در چنين مواردي ابتدا سخت دل شكسته ميشود ، بعد دستخوش عصبانيت مي گردد و آن وقت به جستجوي زن ديگري مي پردازد كه همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد . از نظر او اين كار به هيچ وجه خيانت محسوب نمي شود. او خود را گناهكار نمي داند ، از نظر او زن بي احساس اوست كه خيانت كرده است، او خيال مي كرد كه زنش موجودي است دوست داشتني و گرم و صميمي در حالي كه اكنون مي بيند تمام افكارش پوچ و بيهوده از آب در آمده است. او به طور طبيعي قادر به تحمل زن شلخته ، بي احساس ، كم هوش، بد لباس و نامرتب نيست و در مقابل اين ناملايمات شديدا از خود عكس العمل نشان مي دهد . در مقابل اگر زن يك چنين مردي به خواسته اش توجه كند، مي تواند مطمئن باشد كه او با بزرگواري تمام زن هاي ديگر را در دنيا ناديده مي گيرد . قلب متولد فروردين ماه فقط يك اتاق براي يك زن دارد ( مگر اينكه والدينش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خيلي قبل از آنكه به همسرش خيانت كند، از او فاصله مي گيرد و از وي دلسرد مي گردد و قبل از اتفاق اين واقعه به شكلهاي مختلف به مبارزه براي نجات عشق خود مي پردازد. متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفي باف متنفر است. زنش بايد او را متقاعد بكند كه از همه بهتر و برتر است و اگر توانست اين فكر را در او به وجود بياورد، مي تواند به وفاداري اش ايمان پيدا كند ، اين كاري است كه آزمايشش براي هر زني كه شوهرش متولد فروردين است ، بسيار جالب و دل انگيز خواهد بود. او در عين حال كه ايده آل است، به حقايق نيز توجه شديد دارد، از اقرار به اشتباه شديدا متنفر است و يا اينكه هرگز نمي تواند ببيند كه عشقش رو به خاموشي مي رود ولي از آنجائي كه در تصميم هاي خود خيلي پابرجاست ، براي همسرش اين امكان وجود ندارد كه بتواند آب رفته را به جوي برگرداند. براي اين كار اوانتخاب نمايد. اگر قبلا كمتر به خواسته هاي او توجه شده است ، برگرداندن او از نيمه راه فرار از منزل محتاح كوشش فراوان است و زن بايد در اين حالت به اين نكته توجه كند كه شوهر متولد فروردين از پنجه افكندن لذت فراوان مي برد، او تشنه رقابت ، كشمكش و نبرد است، پي در اين بارزن بايد از تمام امكانات و ريزه كاري هاي زنانه خود استفاده كند تا از نبرد پيروز و موفق از آب در آيد .

 در يك چنين كشاكشي اسلحه اي كه اصلا نمي تواند موثر واقع شود، سعي در جلب او از راه سكس است ، اما همين آدمي كه درمقابل اسلحه سكس مطلقا از خود مصونيت و قدرت نشان مي دهد، واجد من الوجوه نبايد از تحريك حس حسادتش استفاده بشود. يك كلمه و يا حتي يك نگاه گرم شما به مرد ديگري مي تواند او را هميشه از شما سرد كند( ولو اينكه جسمش به علل مختلف در خانه باقي بماند) او مي خواهد كه در هر مورد جلوتر و بر تر از ديگران باشد و اين حالت شامل حال قلب شما نيز مي گردد . متولد برج فروردين داراي حس مالكيت و حسادت فوق العاده شديدي است .

در اين مورد فقط متولدين ماه اسد ( مرداد ) عمس العمل شديدتري از خود نشان مي دهند و شايد به همين دليل هم باشد كه از تا از كسي صد درصد اطمينان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد. زن يك مرد متولد فروردين بايد به اين حقيقت گردن بگذارد كه گرم گرفتن شوهرش با زنان ديگر مجاز و بدون تزوير وريا است و او اين كار را حق مسلم خود ميداند در حالي كه زنش را به شدت از آن منع مي كند. اگر اين شخص متولد ده روز اول فروردين باشد، زنش را به يك پا سنگ مي بندد و متوقع است كه او بايد بدون اعتراض همانجابماند و اين زن اگرمي خواهد كه شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وي خيانت نكند و لحظه اي از فكر او غافل نباشد ، نه تنها نيايد حتي يك انگشتش را از دايره اي كه به اطرافش كشيده شده است ، بيرون بگذارد بلكه حتي بايد مواظب حركات چشم هايش نيز باشد كه مبادا به روي يك مرد نگاه يا خنده معصومانه كند .
 

متولدين زن فروردين

« عشق از زندگي جدا بوده است» بدون شك منظور افرادي غير از زن هاي متولد فروردين ماه است . نمي دانم به كسي كه عاشق يك چنين زني باشد ، بايد تبريك گفت و يا به حالش متاسف بود . ممكن است تصور كند كه عشق همه چيز زندگي است .در حالي كه او چنان مجذوب دنياي خاص خويشتن است كه در عمل فقط آن را همه چيز زندگي مي داند . او بيش از هر زن ديگري در اين دنيا مي تواند بدون مرد زندگي كند.طبيعي است كه زندگي بدون مرد ، مفهومش زندگي بدون احساسات عاشقانه نيست . او هميشه دلش مي خواهد وشايد بتوان گفت نيازمند به آن است كه قلب مهربان و خواب هاي طلايي اش به خاطر او بتپد و به همين دليل هم هميشه يك چنين موجودي در ذهنش وجود دارد و موجودي كه ممكن است مربوط به سالهايي بس طولاني گذشته و يا سالهاي بسيار دور آينده باشد اما به هر حال او درشبهاي مهتابي بهار به اين عشق رو يايي خود مي انديشد و يكبه جالب آنكه بر غم وجود يك چنين آرزوي عميقي اگر يك چنين شخصي وجود خارجي نداشته باشد ، كمبود آن را احساس نمي كند زيرا هميشه در ضمير ناخود آگاهش معتقد است كه هر كاري را ه يك مرد مي تواند بكند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.زن متولد فروردين خودش راهش را در زندگي باز مي كند و مايحتاج زندگيش را خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون اينكه نيازي به وجود خودش خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون آنكه نيازي به وجود يك مرد داشته باشد .

 به نظر او انجام كارهايش به دست خودش خيلي سريعتر از آن صورت مي گيرد كه به انتظارديگري بنشيند و طبيعي است كه يك چنين خصوصياتي به مزاج مغرور مردها خوش آيند نيست . زن متولد فروردين مثل مرد متولد اين ماه خواهان رهبري وپيشتازي است و اين خواسته شامل تمايل او به برداشتن اولين قدم در امور عشقي نيز ميگردد.دختران متولد اين ماه هميشه تعدادي عاشق سينه چاك در اطراف خود دارند و با وجود اين هميشه در تخيلات خود دنبال كسي مي گردند كه جزو اين عده نباشد . او در صورت لزوم مي تواند سريعا همرنگ جماعت بشود ولي در عين حال داراي آن سرسختي نيز هست كه بتواند از راحتي ها چشم بپوشد و با سيل مخالفت ها سينه به سينه بجنگد و به سينه هر مردي كه عشقش را مورد تهديد قرار داده است ، دست رد بزند. اين درست نمونه كاملي از خصوصيات اخلاقي يك متولد ماه فروردين است و او حتي پس از اينكه در زير ضربات خرد كننده حوادث به كلي درمانده شد و تنها طفلش از دنيا رفت و مردي كه دوستش مي داشت وجايش را براي خاطر او به خطر انداخته بود ، تركش كرد، باز قادر است بگويد كه : « باشد و فردا هم براي خودش روز ديگري است » و اين براي آمدنش انتخاب كرده است. زني با قدرت فراوان كه مي تواند بر همه غمنامه اي يك نقطه پايان بگذارد و قادر به ايفاي كامل نقش يك زن است و يعني فرو ريختن اشك در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامي كه مردي در زندگي او وجود نداشته باشد .

طبيعي است داشتن يك چنين خصوصيات تهاجمي چندان جالب نيست و اما خوش بيني و اميد او به آينده روشن ، ضامن معتبري براي سعادتمند شدنش مي باشد. زن متولد فروردين ، در صورت مساعد بودن زمينه در ابراز عشق پيشقدم مي شود و بگذاريد او بفهمد كه دوستش داريد و اما خيلي هم دنبالش نرويد . وفاداري او به عشق تا زماي كه شما به آن پاي بند باشيد ، خارق العاده است زيرا وي اصولا موجودي رمانتيك مي باشد. او به هيچ صورت مايل نيست كه شكار بشود و اما اگر ديد كه شما تعقيبش نمي كنيد ، دلسرد مي گردد كما اينكه او از مردي كه بخواهد به طور كامل بر وي مسلط باشد ، گريزان و از مردي هم كه خودش را روي پاهاي او بيندازد، روگردان و بيزار است.متولد فروردين قبل از آنكه بگذارد گرمي عشق سراسر وجودش را در بر گيرد، مي خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم كند تا در اين كشاكش طعم قدرت مردانه او را بچشد. او به طرز باور نكردني رويايي است و هميشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبي سفيد بيايد و او را بربايد و به خاطر عشق او بادنيا بجنگد و آنچه را مي خواهد در اختيارش بگذارد ، بدون اينكه قدرت مردانگي خود را فراموش كند و چون يك چنين موجودي فقط در رويا وجود دارد ، اغلب تنها مي ماند . روزهايش روشن و مملو از هيجان است و شب هاييش تاريك و خاموش اما شعله هاي اميد هرگز در قلبش خاموش نمي شوند و او پس از هر شكست قدم تازه اي پيش مي گذارد. او بايد از عشق خود احساس غرور كند اما اين امر نبايد موجب بشود كهشما ذوق و استعداد او را ناديده بگيريدو هر قدر نياز مندي او شما زياد تر باشد، باز كوشش مي كند كه دو برابر آن نيازمندي هاي شما را بر آورده سازد. اومي تواند از خطاي دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف ديگران كند ، اما وقتي پاي دل به ميان آمد، ناگهان موجود ديگري مي شود . آنچه كه از آن اوست . اين امر قاطعيت مطلق دارد. كوچكترين خطايي مي تواند حسادت او را مثل يك بمب منفجر كند. مراقب باشيد كه در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعريف نكنيد و يا از زن ديگري ولو اينكه از دوستان او باشد ، صحبتي به ميان نياوريد .

مردي كه زنش متولد فروردين است ، بهتر است در اداره منشي مرد داشته باشد . اين زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشكند ، در مدتي بسيار كوتاه از توده اي آتش تبديل به قطعه اي يخ مي گردد اما نكته مهم اين است كه آتش تنش زود خاموش مي شود در حالي كه سرديش ابدي است.زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادي فراوان است و متوقع است كه شما به وي و وفاداريش اطمينان كامل داشته باشيد در حالي كه عكس اين امر را الزامي نمي داند. او به رغم تمايل شديدي كه به آزادي خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد اين ماه به طور طبيعي قادر به دوست داشتن دو مرد نيست زيرا بيش از آن صاف و صادق است كه بتواند يك چنين نقش ريا كارانه اي را به عهده بگيرد و ايفاي نقش كند.

 اگر اين زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد ديگري گردد، قبل از آن كه به وي خيانت كند ، رك و راست حقيقت را به شوهرش مي گويد كه ديگر نمي تواند زندگي مشتركي داشته باشد. اين زن مي تواند شور و هيجاني بسيار عميق و تخيلاتي صوفيانه و عارفانه داشته باشد . اين دو خصلت به شيوه اي غريب در وجود او با هم آميزش دارند. او هر نوع رابطه اي را صميمي و حقيقي و ابدي مي داند و خيانت و بكار بردن را به كلي احمقانه و غير ضروري مي داند. عشق او مثل حركات و گفتارش بي غل وغش و رك و پوست كنده است.زن متولد برج اصولا واجد قابليت هاي زياد است، به طوري كه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي آيد. اگر در ارتش باشد ، خشونت يك گروهبان را به خود مي گيرد و اگر مانكن باشد، ظرافت هاي يك دختر تمام عيار هيجده ساله را در خود بوجود مي آورد . به هر صورت به شغل و كارش علاقه مندي نشان مي دهد و به اين دليل كمتر ممكن است كه از كار به خاطر عشقش دست بردارد.

 

* * * * * *

 

متولدين مرد ادريبهشت

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق كم حرف و كم تظاهر از ويژگيهاي مهم مرد متولد دي ماه است.پدري جدي و خشك اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجيح مي دهد. مرد متولد دي ديواري به ظاهر غير قابل عبور به دور خود مي كشد، او در عين حال تا حدي خشن و بسيار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنين به نظر مي رسد كه خواهان دوري جستن از ديگران و عزلت گزيني است، اما نه تنها در حقيقت اين چنين نيست، بلكه اگر خوب دقت كنيد، مي بينيد كه بسيار هم جاه طلب و شهرت پرست است.يك چنين دو گانگي در امور عشقي او نيز به چشم مي خورد، به اين ترتيب كه با وجود آنكه سخت رويايي مي باشد، سياره زحل،‌ يعني جرم سلوي كه حاكم بر كردار و رفتار او است، مانند يك ترمز قوي جلوي ابراز احساسات وي را مي گيرد. اين سياره به طور مداوم از او مي خواهد كه موجودي آرام،‌ اهل عمل و جدي باشد. اين اعمال نقوذ كه در واقع مغاير با خصوصيات ذاتي اوست، گاهي اوقات منجر به سر زدن كارهايي از او مي شود كه موجب تعجب اطرافيانش مي گردد.احتمالا اولين چيزي كه در يك مرد متولد دي نظر شما را به خود جلب مي كند، زبان نيش دار اوست، اما اندكي بعد مي بينيد كه در اين مورد نيز دوگانگي خاصي در اوست. به اين ترتيب كه متوجه مي شويد كلمات و جملات ناخوش آيند او از روي قصد و نيت خاصي نيست و اندكي پس از آنكه يك چنين جملاتي از دهانش خارج شد، سعي مي كند آن را رفع و رجوع كند.

 اگر بتوانيد پا به خلوت درون يك مرد متولد دي بگذاريد، با كمال تعجب در نهاد او موجودي مي بينيد سرشار از شادي و نشاط، و دستخوش رؤياهاي طلايي و آرزومند دستيابي به بي قيدي و آزادي هاي بي حد و حصر كه همه اين تمايلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفي مانده و به ندرت عرض وجود مي كند.در هفته ها و حتي ماه هاي اول آشنايي خود با يك مرد متولد دي اين توهم به شما دست مي دهد كه رسيدن به منصب عالي را بر هر چيز ديگري ترجيح مي دهد و اگر از وي پرسيده شود كه بين شما ( عشق ) و يك مقام برجسته بايد يكي را انتخاب كند بدون كوچكترين ترديد مقام را انتخاب خواهد كرد، اما اگر فقط قدري حوصله به خرج بدهيد،‌خواهيد ديد كه قضاوت شما تا چه حد اشتباه آميز بوده است و در سينه او چه قلب گرم و عاشق پيشه اي در حال تپيدن است. پس از پي بردن به حقيقت امر بهتر است به آنچه كه دستگيرتان شده اكتفا كنيد.

به عبارت ديگر هرگز انتظار نداشته باشيد كه گفتار و رفتار وي نشان دهنده اين انتخاب دروني باشد زيرا مرد متولد دي كمتر به عشق خود اعتراف مي كند. در حقيقت سياره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد كه اعترافات صادقانه بر زبان متولد دي ماه ظاهر بشود و انديشه ها و تمايلات باطني او آشكار گردد.مرد متولد دي چنين وانمود مي كند كه اصلا نيازي به تعريف و تمجيد ندارد و حتي به هنگام شنيدن تعريف و تمجيد هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضايت خاطر و شادماني عميق خويش مي گردد، اما حقيقت اين است كه او با تمام وجود خواهان آن است كه مرتبا به وي بگوييد كه چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستني و جالبي است.مرد متولد دي جاه و مقام را به ثروت ترجيح مي دهد و قلبا مايل است مدير كل و وزير باشد تا يك بازرگان ثروتمند ولي گمنام. حتي ثروت براي او وسيله كسب قدرت و شهرت است.

در زندگي مرد متولد دي نكته جالبي وجود دارد كه منحصر به خود اوست و آن اين است كه در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج كه پا به سن مي گذارد،‌ نرم مي شود تا جايي كه در ميانسالي، تبديل به يك آدم خوش مشرب و اجتماعي مي شود، به اين ترتيب اگر شما همسر او هستيد، با مشكل خاصي در زندگي خود مواجه هستيد و از يك نظر مدار زندگي شما بر خلاف زنان ديگر در حركت معكوس مي چرخد، به اين ترتيب كه زنان ديگر بايد در اوايل زندگي دندان روي جگر بگذارند و سر به هوايي هاي شوهر خود را تحمل كنند. به اين اميد كه پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالي كه شما درست برعكس در ابتداي زندگي خيالتان از بابت سر به هوايي و هوسبازي آقا كاملا راحت خواهد بود اما هر چه كه آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بيشتر است. او به طور حتم به شما پيشنهاد نخواهد كرد كه ماه عسل خود را در پاريس بگذرانيد، اما هيچ بعيد نيست كه سي سال بعد با اصرار از شما بخواهد كه سفري به تاج محل هندوستان بكنيد زيرا شنيده است كه شب هاي مهتابي آن بسيار عاشقانه است.

 

متولدين زن ارديبهشت

زني كه طبيعت را دوست مي دارد، زني كه مادر سخت گيري است، زني كه همسري فداكار وكمك دهنده است، زني كه عاشق موسيقي و ساز و آواز است، زني كه روحي بزرگ و بلندپرواز دارد.اگر همسر شماست، بايد با او چگونه رفتار كنيد؟ اگر نامزدشماست، بايد دل او را چگونه به دست آوريد؟ اگر دوست شماست، روحيات و صفات او از چه قرار است؟ روزي با يكي از دوستانم كه دختر بسيار خوش مشرب و نويسنده اي است، صحبت مي كرد و او اظهار مي داشت كه مادرش بزرگترين قلب ها و روح بلند پروازي دارد.اين اظهار نظر او براي من كه مي دانستم مادرش در ارديبهشت به دنيا آمده است، كاملا عادي بود كما اينكه مي دانستم خودش چون متولد ماه حوت (اسفند) مي باشد، به باطن افراد بيش از ظاهر توجه مي كند.

 زن متولد ارديبهشت واقعا قلبي بزرگ و روحي بلند دارد ولو اينكه خيلي كوچك اندام باشد وقدش از يك متر و پنجاه سانتيمتر تجاوز نكند. و همين خصيصه است كه به وي امكان مي دهد در هر حالتي از عهده مشكلات احساسي زندگي خود بر بيايد و به هدفش برسد. زن متولد برج ثور از بسياري جهات نمك زندگي محسوب مي شود. او مخلوطي است از كليه خصوصياتي كه مردها در جستو خويش مي باشند وكمتر پيدايش مي كنند. البته گاهي ممكن است چنان از كوره در برود كه قوي ترين مردها رابه وحشت بيندازد و فراري دهد ( و يا لااقل وادار كند كه زير ميز پنهان بشود ) اما يك چنين حالتي هرگز بدون دليل به وي دست نمي دهد. معمولا اگر شما او را خيلي بيش از حد تحمل و اذيت نكنيد و يا سرنوشت يك دست ورق واقعا جور نشدني به دستش نداده باشد، بازي زندگي را خوب و با قدرت قابل تحسيني ادامه مي دهد.

صفا و صداقت ذاتي اش با ريزه كاري هاي ظريف زنانه آميخته است.بسياري از زنان و دختران متولد اين ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسياري از مردان جدي وخشن با همت تر مي باشند، اما در عين حال به قدرت جادويي زن بودن خود نيز آنقدر اطمينان و اعتماد دارد كه بگذارد اگر شما مايل هستيد آقاي خانه باشيد، و اما اگر شما از عهده اين كار برنيامديد، آن وقت خودش كنترلكارها را در دست مي گيرد و هيچ بعيد نيست كه اين كار را به شيوه اي كاملا مغاير با سيستم شما انجام دهد. او در زنگي خواهان يك مرد واقعي است و علت اين امر هم اين است كه مي داند خودش يك زن واقعي است و از اين بابت هم سخت احساس غرور مي كند. از نظر او زن بودن مفهومش عروسك پر زرق و برق بودن ، متظاهر به ضعيف بودن براي به دست آوردن خواسته هايش نمي باشد. خيلي طول نمي كشد كه شما پي مي بريد او داراي فكر و عقيده خاص خود مي باشد و آنقدر قدرت دارد كه براي رسيدن به هدفش عجز و لا به نكند.

 معمولا در يك زن متولد ارديبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد كه بتواند به هر نوع خواسته و تمايلي لگام بزند و اتفاقا چقدر بهتر است كه او هميشه اين كار را هم بكند زيرا اگر يكي از والدينش متولد برج حمل ( فروردين ) و يا اسد (مرداد‌)باشند، در او قدرت نشان دادن خشونت و بر پا كردن آشوب براي رسيدن به هدف وجود خواهد داشت و اگر چنانچه به هنگام تولد تحت تاثير برج ( اسفند) ويا جوزا ( خرداد ) قرار گرفته باشد، يك چنين قابليت به مراتب بيشتري در وي مشاهده مي گردد، اما علي الاصول زن متولد برج ثور است خوددار و در اكثر قريب به اتفاق آرام و ساكت و از اين بابت خدا را شكر گزار بود زيرا عصبانيتش به راستي شديد و هم آور مي باشد .

دغلباز و ناپاك نيست


مردها هميشه اين صفت او را كه اطرافيانش را همانطور كه هستند مورد قبول قرار مي دهد، مي ستايند. به هيچ صورتي دغلباز و ناپاك نيست و از اين دو نظر مي توان رويش حساب كرد. دوستان صميمي اش ممكن است افراد عجيب و خارق العاده اي از اجتماع باشند اما به هر حال اكثرا از كساني هستند كه به قول معروف سرشان به تنشان به مي ارزد.

 اگر با كسي كه مورد علاقه اش نمي باشد، برخوردي پيدا كند، هرگز براي پايمال كردنش قدم پيش نمي گذارد بلكه صرفا او را ناديده مي گيرند. زن متولد ارديبهشت مي تواند به طرزي چشمگير نسبت به دشمنانش بي تفاوتي از خود نشان بدهد در حالي كه نسبت به دوستانش وفاداري را به حد كمال مي رساند و در خوشي و ناخوشي ايشان را ترك نمي كند. عزم راسخ و پا بر جاي او در دوستي تقريبا نظير ندارد.

 

تا چه وقت دوست شماست


دوست متولد ارديبهشت ماه شما هيچ يك از اين كارها را غير معمول قلمداد نمي كند و هر كدام را به نحوي توجيه مي نمايد . تنها چيزي كه او را از شما انتظار دارد، اين است كه در مقابل دوستي صادقانه و اعتماد چشم بسته اش شما نيز مقابله به مثل كنيد و اگر چنين نكرديد، مانند قطعه ابري كه در معرض وزش باد تندي قرار گرفته باشد، بي سر و صدا به گوشه اي پناه مي برد و خود را از متن زندگي شما خارج مي سازد.

 نظير همين عكس العمل را به هنگامي كه ببيند دوستش توجه كافي به وي مبذول نمي دارد، از خود نشان مي دهد، اما اين حالت را شايد حمل بر حسادت او كرد. او به خوبي چشم چراني هاي شوهر را تحمل مي كند و بر خلاف زنان متولد برج حمل ( فروردين ) يا اسد ( مرداد‌ ) اگر شما در مقابلش از زن ديگري تعريف كنيد ، بر افروخته نمي شود، عصبانيت منهدم كننده او وقتي بروز مي كند كه شما به راستي پا از گليم خود فراتر گذاشته باشيد. اگر طرز رفتار شما با زنان ديگر در وراي حدي باشد كه او آن را مجاز مي شمارد، آن وقت واقعا حالت تهديد آميزي به خود مي گيرد.

 يك چنين حالتي ديگر ظاهر مي شود و او واقعا بايد در تنگنا قرار گرفته باشد تا عكس العمل شديدي از خود نشان بدهد. شما مي توانيد در يك ميهماني با خوشگل ترين زن ها گرم بگيريد، اما هميشه به خاطر داشته باشيد كه ميزان تحمل همسر متولد ارديبهشت ماهتان را بيش از حد متعارف مورد آزمايش قرار ندهيد. وقوف به اين حقيقت كه تحمل و گذشت او بر خلاف آنچه كه ظاهرا به نظر مي رسد، داراي حد و مرزي است، برايتان جنبه حياتي دارد. اگر شما هرگز عصبانيت او را نديده ايد، بهتر است هرگز آرزوي ديدنش را هم نكنيد.

 

اهل فلسفه بافي نيست


مشهور است كه زن ها خيلي بيش از آنچه تابع عقل خود باشند، پايبند احساسات خويش هستند اما اين حرف به هيچ صورت مفهومش اين نيست كه يك زن متولد ارديبهشت عاقل و چيز فهم نمي باشد. او مي تواند يك زن هم صحبت و يك همدم بسيار خوب براي يك مرد باشد، اما شخصا عشق سينه چاك درگير شدن با موضوعاتي نظير مسائل علمي نيست.

 فارغ التحصيل شدن از دانشكده هاي متعدد اصلا جزو برنامه زندگي اش نمي باشد، داشتن يك اطلاعات را براي آنكه از قدر و منزلت معلومات داشتن برخوردار باشد، كافي مي داند. وقوف به علت هر چيز و درك انگيزه هم رويدادي برايش خيلي مهم محسوب مي گردد، با وجود اين دو كسي نيست كه ساعت ها وقتش را صرف مطالعه عقايد فلاسفه بكند و يا اينكه بگردد ببيند اختلاف ايدئولوژيست هاي بزرگ چيست. او يكي از طرفداران جدي فكرهاي عملي است بدون اينكه بخواهد در لابلاي تار و پودهاي يك فكر يا ايده دست و بالش بند بشود. پاهاي او محكم روي زمين قرار گرفته و او يك موجود عاقل و داناي خاكي است.

 كمتر اتفاق مي افتد كه زن متولد اين ماه آدم نا آرامي باشد، او پيوسه كوشش دارد تا جريان زندگي اش عادي و طبيعي به سير خود ادامه بدهد و از درگير شدن يا كشمكش ها و زد و بندها بيزار ست ( مگر اينكه به هنگام تولدش ماه در برج جوزا ( خرداد ) بوده باشد كه در اين صورت برخي اوقات دست به انجام كارهايي مي زند كه مفاير با تمايل ذاتي اش به زندگي آرام است) او به هيچ صورتي يك موجود احساساتي محسوب نمي گردد و ره اين دليل زندگي با او براي شما بسيار آسان است اما فراموش نكنيد كه يك هدف يا فكر وقتي نظر كامل او را به خود جلب مي كند كه به وي گفته شود اين كار برايش خوب است و يا اينكه همه اين كار را مي كنند. يك چنين نصايح او را كسل مي كند. براي ايجاد عكس العمل مناسب بايد وي را مطمئن ساخت كه از كار مورد نظر رضايت باطني پيدا خواهد كرد.

 

دوستدار گل و زيبايي


شما كمتر ممكن است زن متولد ارديبهشتي را ببينيد كه از ديدن چند گل مصنوعي در گلدان خوشش بيايد و از ديدن آن لذت ببرد. گل هاي او بايدحقيقي باشند و احساس واقعي و بويي خوش از آن ها به مشام برسد.

تا جايي كه برايش امكان داشته باشد خانه را با گل هاي مختلف مي آرايد. هميشه عطرهاي خارجي و احيانا قديمي را بكار مي برد در حالي كه تعدادي از ايشان برعكس ، بوي طبيعي ، يك بدن كاملا شسته و كاملا تميز و هواي آزاد و بوهاي خوش طبيعي، مثلا بوي نان تازه اي كه در تنور پخته مي شود، آشكارا قابل رويت است . بوي چمني كه بعد از يك شب بارندگي زده شده است،او را سرشار از شادي و نشاط مي سازد. اين هشداري است به شما كه هميشه بعد از اصلاح عطر خوش بويي به كار ببريد و در خريد ادوكلن كمال دقت را مبذول داريد.

همانقدر كه او به بوهاي خوش علاقه نشان مي دهد، از بوهاي ناخوش و بد متنفر است. او كسي نيست كه بتواند و يا بخواهد بوي بد را تحمل كند. پس هرگز به كارهاي معمولي و خانه داري وادارش نكنيد مگر اينكه خودتان پشت سرش بايستيد و مرتبا اسپري خوش بويي در آشپز خانه بزنيد.

احتمالا يكي از علل مسائل كوچك خانوادگي در منزلي كه خانم آن متولد ارديبهشت است، بوي آشپزخانه و طبخ غذا است. در مورد بوهاي خوب وبد علاقه او به طبيعت نقش عجيبي ايفا مي كند، در يك خانه روستايي بوي اصطبل، و يا در كنار دريا بوي ماهي هاي صيد شده شامه را به هيچ عنوان نمي آزارد زيرا اينها داراي بوهاي طبيعي هستند. با توجه به اين نكات شما خيلي راحت مي توانيد كاري كنيد كه او هميشه راضي باشد.

 

چه رنگ هايي را دوست مي دارد


مشابه همين حساسيت را نسبت به رنگ ها نيز مي توان در او ديد و هر قدر رنگ ها غني تر باشند، بيشتر نظر او را جلب مي كنند و در اين ميان رنگ آبي اثر عجيب بر روي او دارد. اين رنگ اعم از اينكه آبي آسماني باشد يا آبي نيلي مي تواند به راحتي او را ازخود بيخود سازد. رنگ هاي صورتي و قرمز كمرنگ نيز بيش و كم همين اثر را روي او مي گذارند.

پس وقتي مي خواهيد به ديدن يك دختر متولد ارديبهشت برويد، خيلي بهتر خواهد بود كه يك كراوات آبي بزنيد و يا پيراهن صورتي بپوشيد، اما مواظب باشيد كه اين دو را يك جا بكار نبريد؛ زيرا علاقه عجيب او به طبيعت موجب شده است كه حساسيت زيادي نسبت به هماهنگي بين رنگ هاي مختلف از خود نشان بدهد و اصلا مايل نيست كه دوستانش به صورت پرده قلمكار لباس بپوشند. از نظر غذا به طعم آن سخت اهميت مي دهد.

 اگر او را براي شام به رستوران مي بريد، محلي را انتخاب كنيد كه سر آشپز خوب و معروفي داشته باشد. رستوراني كه قبل از غذاسوپ لوبيا سرو كند، بدون شك نظر او را از شما بر مي گرداند. علاقه او به غذاهاي خوش طعم موجب مي شود كه علي الاصول آشپز قابلي باشد. احتمالا هيچ كس به اندازه زن متولد اين ماه نمي داند كه يك معده خالي را چگونه بايد پر كرد و از انجا كه معده يكي از دو كليد قلب مرد است، آشپزخانه بزرگترين حيله اي است كه زن متولد ارديبهشت آن را براي به دام انداختن مرد دلخوهش بكار مي برد.

 

متولدين مرد خرداد ماه

ب

مرد متولد خرداد اكثرا دو زنه است و حتي در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و برود.در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و رنگارنگ است. براي فرزندان پدري نرم و مهربان و ملايم است، ممكن است بچه هاي خود را لوس كند.مردي با ذوق، هنر دوست و غير حسود و كمي بد قول است. عاشق يك چنين مردي شدن موجب مي شود كه احساس مطبوعي از تامين به شما دست بدهد زيرا پيوسته يقين خواهيد داشت كسي را داريد كه هر وقت به وي نيازمند شديد، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهايتان نمي گذارد. تمام ترديدهاي اجتماعي كه قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با وجود اين هيچ بعيد نيست كه اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد، تا يكشنبه ظهر برنگردد.

 اگر مي خوهيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، هرگز منتظرش نباشيد و هنگامي كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبيد.وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درك و قبول كنيد،ديگر كارها برايتان سهل و ساده مي شوند. شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي باشد كه زنش مي تواند روي شراكت او در زندگي حساب كند، ولي در عمل اين نا پايداري ها ربطي به فكر و احساسي كه او راجع به همسرش دارد، ندارد.دختري كه به عقد يك مرد متولد خرداد مي آيد، نه تنها مي تواند مطمئن باشد كه شوهرش هرگز در مشكلات و پيچ و خم هاي زندگي او را تنها نمي گذارد، بلكه در عمل هميشه لااقل دو نفر همراه دارد كه هر دوتايشان همان شوهر او هستند.

 شما مي دانيد كه او در برج دو پيكر به دنيا آمده است. مثلا موجودي است كه دو روح كاملا متفاوت در يك كالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است. او خوش صحبت و مردم دار است. به مهماني رفتن و مهماني دادن و با مردم جوشيدن را دوست مي دارد. هم صحبت خوبي است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شديد، اگر با او گرم گرفتيد، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر حلقه نامزدي و سفره عقد افتاديد، از ابتدا بدانيد كه مردي را براي زندگي انتخاب كرده ايد كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و براي انجام كاري تك وتنها به يك شهر ديگر برود. وزش يك باد و نسيم تصميم و راي او را بر مي گرداند. او به شدت از تنهايي نفرت دارد و هميشه مايل است در جمع باشد. اگر براي مدت درازي بماند، كارش به اشك و آه و فغان خواهد كشيد. يك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به ديدنتان بيايد و پيشنهاد كند كه با هم به ديدن يك فيلم كمدي و يا تماشاي يك سيرك برويد. او براي شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهاي دوست داشتني ديگر مي آورد. شما دعوتش را قبول مي كنيد و با هم به گردش مي رويد، ساعات خوشي با سرعت سپري مي شوند و شما از اينكه در كنار مردي اين همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادي و نشاط هستيد، از خوشحالي در پوست نمي گنجيد.

 او به صد شيوه مختلف به شما مي گويد كه دوستتان دارد، شيوه هايي كه نظيرش را هيچ كس ديگري نم داند.فرداي آن روز تلفن زنگ مي زند و او بدون هيچ دليل قانع كننده اي قرار ملاقات بعدي اش را با شما به هم مي زند و موجب مي شود كه هزار فكر و خيال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بيايد. آيا اظهار عشقش به شما شوخي بوده است؟ آيا دوست دختر ديگري پيدا كرده است؟ آيا كار خلافي از شما سر زده است؟ آيا گرفتاري خاصي برايش پيش آمده است؟چند روز بعد باز سر وكله اش پيدا مي شود، با دهها جمله خوش آيند وچهره اي مملو از نشاط، اگر كوچكترين حركتي از شما مشاهده كند كه دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب مي گردد، اما در همان حالت ممكن است از شكل كفش و يا آرايشي كه كرده ايد انتقاد كند ويا با فلان نظريه اي كه ابراز مي داريد، مخالفت نمايد و حتي بگوييد كه شك دارد كه در جوار يكديگر خوشبخت خواهيد شد.

 درباره اين رفتار ضد و نقيض واين كردار مغشوش ابدا حيرت نكنيد و علتش را جستجو نكنيد زيرا خودش هم جواب درستي براي توجيه كردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بياوريد وصبر و حوصله داشته باشيد، هفته بعد بار ديگر خود را با او در تئاتر، موزه، سينما، كتابخانه و يا گالري نقاشي مي بينيد و عميقا مجذوب اطلاعات وسيع و عميقش در رشته هاي مختلف علمي و هنري مي شويد. در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش مي گيرد و پيشنهاد مي كند كه با وي ازدواج كنيد، درست به همين صورت، خيلي برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صميمي است كه شما در يك لحظه تمام آن چندگانگي ها، تمام‌ آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش مي كنيد و مي گوييد « حاضرم »، در يك چنين موقعيتي، اگر واقعا خيال شوهر كردن داريد، كوچكترين ترديدي در جواب مثبت دادن سريع به خودتان راه ندهيد زيرا در غير اين صورت ممكن است او عقيده اش را خيلي زود عوض كند، به اين ترتيب است كه شما همسر يك مرد «چيستان » مي شويد.بله او ي «چيستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار داريد كه شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پيوسته مثل مجنون به ليلي خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقيده اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر مي برد.

 اگر يك چنين آرزوها و نياتي در سر داريد، هرگز خود را برسر راه يك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهيد. اگر از زمره زناني هستيد كه مي خواهيد زندگي آرام ، مطمئن و يكنواخت و معمولي داشته باشيد، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگريزيد.

نمونه بسيار بارز دو شخصيتي بودن متولدين خرداد را مي توانيد از دهان يكي از زيباترين و مشهورترين

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.