به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, توسط saman |

 

 

 

++++++++++++++++++++++++++++++

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم

++++++++++++++++++++++++++++++

 

عزیز یادی بکن از یار خسته / غبار دوریت بر من نشسته / دیگر تیری نزن بالی ندارم

/

وجودم از غم دوریت در هم شکسته

++++++++++++++++++++++++++++++

عشق یعنی خاطرات بی غبار / دفتری از شعر و از عطر بهار / عشق یعنی یک تمنا یک نیاز

/

زمزمه از عاشقی با سوز و ساز / عشق یعنی چشم خیس مست او / زیر باران دست تو در

دست

++++++++++++++++++++++++++++++

 

دوست داشتن نم نم باران است، که کم کم می آید و به درازا می بارد، چه زیباست اگر

همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

++++++++++++++++++++++++++++++

دیشب تو را در خواب دیدم، امشب زودتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم، اگر بدانم که

مردگان هم خواب می بینند، من هم میمیرم تا تو را همیشه ببینم

 

++++++++++++++++++++++++++++++

غریبی می دهد آزارم امشب، دوباره تشنه ی دیدارم امشب، فضای چشمانم باز ابریست، هوای

از تو گفتن دارم امشب

++++++++++++++++++++++++++++++

 

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک اما آیا باز میگردی؟ چه تمنای محالی دارم

خنده ام میگیرد

++++++++++++++++++++++++++++++

 

به سلام دل نمیبندم، از خداحافظی ها غمگین نمیشوم / دیگر عادت کرده ام

 

++++++++++++++++++++++++++++++

به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم / نمیخواهم تار و پودم را ببینم، به عشق گفتم به دست

غم اسیرم / بیا با من وداع کن تا بمیرم

++++++++++++++++++++++++++++++

 

من زنده بودم اما انگار که مرده بودم / از بس که روزها را با شب شمرده بودم / یک

عمر دور و تنها به جرم اینکه / او س سپرده میخواست، من دل سپرده بودم

 

++++++++++++++++++++++++++++++

عاشقم دیوانه ام از خود ندارم خانه ای..........عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه

ای

++++++++++++++++++++++++++++++

 

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما را شکستی / من از مستی

نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کری قهرت مصیبت شد و بارید / پشیمون و خستم اگه

عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

++++++++++++++++++++++++++++++

 

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / میسوزم و خاموشم تو خودم اشک میریزم / منو ببخش

اگه خیلی بهت بدی کردم

++++++++++++++++++++++++++++++

صدای شکستن قلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد، اشک هایم را ندیدی چون محو

تماشای باران بود، ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو

خود خواهیت را ببینی، باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کرد

++++++++++++++++++++++++++++++

سراغ از من نمیگیری، چه شد افتادم از چشمت؟ / منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات،

خشمت / اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته

است / آسمانم پر شده از یاد تو

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

دیشب غزلی سروده عاشق شده بود / با چشم و دلی کبود عاشق شده بود / او را به گناه

عاشقی دار زدند / آدم نکشته بود که / او فقط عاشق شده بود

++++++++++++++++++++++++++++++

 

ساعت ها را بگو بخوابند ، بیهوده زیستن را نیازی به شمارش نیست

++++++++++++++++++++++++++++++

چرا هر چی به گوشیت زنگ میزنم میگه مشترک مورد نظر خوشگله ، گرفتنش مشگله؟

 

++++++++++++++++++++++++++++++

عجب سوزیست سوز اشنایی/وزان ذجان سوز تر جدایی/چه میشد از ازل در اتش عشق/جدایی را

بسوزد اشنایی

++++++++++++++++++++++++++++++

 

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم/خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

++++++++++++++++++++++++++++++

خیال نکن بی خیالتم

همیشه در پناهتم

به فکرتم به یادتم

منتظر پیامتم

++++++++++++++++++++++++++++++

!

امروز قلبم درد گرفته بود ، فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

!

اگه صدای پاک تو همدم شب های منه/عزیزم عطر بودنت تموم دنیای منه

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

بنویس با خط الماس روتن نازک شیشه که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

***

خوشگل ترین اس این هفته***

نقاش نیستم...! ولی تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم

++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

سادگیم را با تو قسمت میکنم تا تو نیز همانند من به عشق و دوستی بنگری و آن را

مقدس بداری و بدانی برایم چه زیباست هنگامه ی نسیمی که بوی تو را به ارمغان می آورد

، آری ، معنای با تو بودن را فقط سادگی شمیم عشق میفهمد

++++++++++++++++++++++++++++++

دنیای کوچیک ما چه بی وفاست

 

ما از بهشتیم ، اینجا کجاست ؟

قلب آدما چرا از هم جداست

 

++++++++++++++++++++++++++++++

 

پر غم و ترسه چه بی هواست .

باران

سکوت خیس

نجوای ابرهاست

و گریه

شر شر احساس

آدمیان

++++++++++++++++++++++++++++++

 

..

به او گفتم: غمگین ترین ترانه را برایم بسرا

چشمانش را بست و آرام آرام گریست...گریست

 

++++++++++++++++++++++++++++++

...

راز عشق ورزیدن به هر چیز ، درک این جمله است : شاید از دست برود

++++++++++++++++++++++++++++++

.

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر

سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست

++++++++++++++++++++++++++++++

 

!

تنهاترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد

++++++++++++++++++++++++++++++

 

.

من هم شبی به خاطره تبدیل می شوم

خط میخورم زهستی و تعطیل می شوم

حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ

از اشک و آه و خاطره تشکیل می شوم

 

++++++++++++++++++++++++++++++

همیشه ساحل دلت را به خدا بسپار خودش قشنگترین قایق رو برات میفرسته

 

++++++++++++++++++++++++++++++

بعلت بارش بی وفایی جاده عشق لغزنده می باشد.لطفا با محبت حرکت کنید

++++++++++++++++++++++++++++++

...

باز امدم به خدمتت دیر نشد ، اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد ، یک موی تو را به عالمی

نفروشم ، تو جان منی کسی ز جان سیر نشد

++++++++++++++++++++++++++++++

کسی که در اغوش غم بزرگ شده ، تنهایی بهترین همدم اوست

++++++++++++++++++++++++++++++

man ye sms kuchikam ke az gushie sahebam farar kardam umadam begam ke un to ro

kheyli dust dare alan bayad bargardam be un chi begam

++++++++++++++++++++++++++++++

 

...

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم شه ، تیر عشقت خورده به قلبم رضایت بی رضایت

++++++++++++++++++++++++++++++

کاش دو تا دل داشتم تا یکیش فدای تو میشد و یکیش در حسرت تو میمرد

++++++++++++++++++++++++++++++

نبض قلبم در فراغت بیقراری میکند در هوای دیدنت لحظه شماری میکند

++++++++++++++++++++++++++++++

ما به جرم با وفایی این چنین تنها شدیم ، چون نداریمهمدمی بازیچه دلها شدیم

++++++++++++++++++++++++++++++

بعد تو پنجره ها رو به کسی باز نشد/هیچکس با دلم همساز نشد/بعد تو یک عمر نوشتم

نقطه سر خط/نقطه هایه سر خط بعد تو اغاز نشد

++++++++++++++++++++++++++++++

migan dus dashtandel mikhad na dalil

ta age yeruz dige dalili nabud faramushet konan...

 

++++++++++++++++++++++++++++++

،ama hamishebara dus dashtanet dalil miaran

عمری دیوار بودیم و تکیه گاه رفقا--------اکنون نیز خراب شده ایم و خاک پای رفقا

 

++++++++++++++++++++++++++++++

همیشه دوربودن به معنای فراموشی نیست گاهی فرصتی است برای دلتنگی

++++++++++++++++++++++++++++++

 

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی ، در ارامش نخواهم بود اگر در ارامش

نباشی

++++++++++++++++++++++++++++++

 

چرا دیگر دل انچنان مشتاق بوسیدن نیست... شاید او باورش شده که بوسیدن خیال حسی

ندارد

!

 

****

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من

 

 

 

 


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.