به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, توسط saman |

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم

 

 

. . .

ستارت تا ابد روشن بمونه / سیاهی راه خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات / سر شب تا سحر یکدم بخونه

&&&&&

. . .

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر

در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر

&&&&&

. . .

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم

&&&&

. . .

ذهن را درگیر با عشقی خیالی کرد و رفت / جمله های واضح دل را سوالی کرد و رفت

چون رمیدن های آهو ناز کردن های او / چشم و دستان مرا حالی به حالی کرد و رفت

&&&&&

. . .

برایم زندان ساختی با این بی وفایی / خسته ام از این زندان از این تنهایی

حسرت به دل ماندم که روزی بیاید / که دهد مرا از این زندان رهایی

&&&&&

. . .

تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار

&&&&&

. . .

تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت / شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت

&&&&&

. . .

بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود

&&&&&

. . .

بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که

آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که

&&&&&

. . .

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود

. . .

ا

&&&&&

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم

 

&&&&&

. . .

در کوچه ی عشق عاشقی کمرنگ است / حرف دل عاشقان چه رنگارنگ است

وقتی که ریا روی محبت باشد / انگار تمام قلب ها از سنگ است

&&&&&

. . .

درویشم و درویش تر از خود ندیدم ، همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم ، جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم

&&&&&

. . .

آن عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم

&&&&&

. . .

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت / یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون / میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

&&&&&

. . .

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس

دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا

این ها آرزوهای من برای توست

&&&&&

. . .

میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی

آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی

طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو

. . .

*************

 

 

&&&&&

 

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی

 

 

&&&&&

 

 

. . .

سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت

و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد

 

 

&&&&&

 

. . .

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم

ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم

 

 

&&&&&

 

 

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید

چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند

 

 

!

ما دل فروشان دل به بازار رفاقت میبریم

هرچه داریم میفروشیم و رفاقت میخریم

.

&&&&&

.

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی

.

&&&&&

.

. . .

سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت

و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد

.

&&&&&

.

. . .

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم

ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم

.

&&&&&

.

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید

چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند

.

&&&&&

.

!

چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی تو را هرگز از یاد نمی برم ؟

.

&&&&

.

فرقی ندارد ، شرق یا غرب ، شمال یا جنوب

من تو را به هر جهت دوست دارم

.

&&&&&

.

. . .

مکانی برایت بهتر از دلم ندارم ، تنگی اش را به لطف خودت ببخش

.

&&&&&

.

. . .

ماه که همیشه پشت ابر نمیمونه

گاهی هم پشت دستای تو میمونه ، وقتی گریه میکنی

.

&&&&&

.

. . .

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

 

.

&&&&&

.

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو

.

&&&&&

.

. . .

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا

.

&&&&&

.

. . .

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم

&&&&&

.

.

. . .

نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد

و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم

تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی

.

&&&&&

.

. . .

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم

اما هرگز نفهمیدی

من تو را برای دردهایم نمی خواستم

.

&&&&&

.

. . .

اگر “او” برای “تو” ساخته شده

"

.

&&&&&

.

من” برای “تو” ویران شده‌ام !

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل گوشت کوبی

!

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد

.

&&&&&

.

!

از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید

دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید

 

&&&&&

 

. . .

عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست

عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست

. . .

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو

&&&&&

. . .

عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم

 

&&&&

 

مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد

 

&&&&

 

. . .

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم

 

 

 

. . .

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو

. . .

ღ♥ღ

مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد

. . .

ღ♥ღ

بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

من که نه کوهم و نه سنگ

….

ღ♥ღ

دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست

. . .

ღ♥ღ

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم

 

!

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد

. . .

ღ♥ღ

!

همه فهمیدن دوستت دارم

. . . !

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

. . .

ღ♥ღ

. . .

سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری / چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم

روزی که یادت نکنم روز خدا نیست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد

بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

من به خود میبالم که در این عصر یخی / دوستی دارم که دلش آیینه خورشید است

سه شاخه گل برات میفرستم

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم / مقصرش تنهاییه من که گناهی ندارم

به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،

کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد

سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو

من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش ، تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم

ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم

عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم

ღ♥ღ

مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه

 

ما دل فروشان دل به بازار رفاقت میبریم

هرچه داریم میفروشیم و رفاقت میخریم

 

 

 

الهی زندگیت طعم عسل شه / دعای دشمنت هی بی اثر شه

&&&&&


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.