به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, توسط saman |

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

دوست خوبه ، نه بی وفا

زندگی خوبه ، نه بی صفا

عشق خوبه ، نه بی معشوق

من خوبم ، نه بی تو

 

--------------------------------------------------------------------------------

!

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟

 

بی وفا حالا كه من افتاده ام از پا چرا

 

--------------------------------------------------------------------------------

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار

 

--------------------------------------------------------------------------------

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک

ندیدم نشانی ز مهر و وفایی

 

--------------------------------------------------------------------------------

چه امید بندم در این زندگانی / که در نا امیدی سر آمد جوانی

سرآمد جوانی و ما را نیامد / پیام وفایی از این زندگانی

 

--------------------------------------------------------------------------------

...

همه رفتند از این خانه ولی غصه نرفت ،

این یار قدیمی چه وفایــی دارد

 

--------------------------------------------------------------------------------

...

در وفا هیچ کس استاد نیست ، ولی در بی وفائی همه استادن

چطوری استاد !؟

 

--------------------------------------------------------------------------------

در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج

 

--------------------------------------------------------------------------------

ناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد

 

--------------------------------------------------------------------------------

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد

هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد

 

--------------------------------------------------------------------------------

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

 

....................................................................................................

هنگامی که اشک در چشمای خشکید آموختم : بدون احساس دوست داشتن هم میشود زندگی کرد و

روزگار گذراند. آموختم سکوت بهترین مرحم است بر قلب شکسته و زخم خورده

@@@@@@

 

@@@@@@

... دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی...

خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان

است

@@@@@@

.

ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب ، اما دلها وقتی میشکنن میشن یه سوال بی جواب

...

پر از سوال بی جوابم

@@@@@@

.

پروانه به شمع بوسه بزد و بال و پرش سوخت / بیچاره از این عشق سوختن آموخت

فرق من و پروانه در این است / پروانه پرش سوخت من جگرم سوخت

@@@@@@

...

کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود

@@@@@@

...

نبودی بی تو پنهان گریه کردم

....

تو را دیدم و خندان گریه کردم

...

برای اینکه اشکهایم را نبینی

...

نشستم زیر باران گریه کردم

@@@@@@

...

گر لایق ما نیست که که ما یاد تو باشیم بگذار که در سایه دیوار تو باشیم

@@@@@@

.

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق، ندارم طاقت این بار غم را

@@@@@@

اتل متل جدایی .... عروسکم کجایی؟

گاو حسن پریشون یه دل داره پر از خون

...

عشقم که رفت هندستون ...خونم شده قبرستون

...

یه عشق دیگه بردار ... یه دنیا غصه بردار

...

اسمشو بزار بچگی ...تا آخر زندگی

...

هاچین و واچین تموم شد... عمر منم حروم شد

...

 

 

بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود

کین چنین دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست

مستم از باده ،که مستی هم بلاست

باده ی عاشق زهر باده جداست


نظرات شما عزیزان:

admin
ساعت19:12---22 دی 1390
انتقاد : عجب طبع شعری داری .
ولی شعرات رو می تونی بهترم کنی. ردیف و قافیه هاش مشکل دارند. سامان از تو دعوت می کنم که به وب گنجا مانکن بیای نمی دونی چه عکسایی داره ...
آدرسشو برات گذاشتم. یه کلیک کنی می فهمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.